Lázeňské hotely a letoviska

03.11.12

Dnešní wellness hotely vznikly z lázní není poslední. Dřívější lázně byly umístěny v blízkosti přírodní holistické jarní nabízející wellness ošetření na návštěvnické veřejnosti. Termín je více než často jen v kombinaci s léčivými a vytvrzování než wellness. Lázně si předělat z římského Royals. Oni vyvinuli lázně s dotykovým třídy a pocit luxusu. Ve skutečnosti, oni začali používat lázně více či méně jako wellness center, namáčení v pramenité vodě, přičemž pára nebo horký vzduch koupel v mramorovém oděný komory, dávat tělu luxus měkké masáže, při chladné koupání v pramenité vody a konče relaxační nápoj.

Současnost hektické tempo života, rušný společenský životní styl břišního vrcholu účetní firemních manažerů vytvořilo výnosný obchodní příležitost pro pohostinství - wellness cestování. Pojem wellness je úplně jiný než kurativní nebo lékařské cestování. Wellness je pro zdravé lidi, kteří chtějí žít zdravěji, vzhledem k tomu, lékařská cestování je pro pacienty, kteří chtějí, aby se dobře. Tato pokuta rozdíl je wellness cestování a lázeňství zajímavým marketingovým záležitost.

Termín lázně je odvozen od latinského původu - Salus za aquam, doslova překládá jako voda nadaný zdraví. Není tedy divu, že starší wellness spoty se nachází v blízkosti přírodních pramenů, jako aqua terapie je považována za matku všech detox terapií. Německé zdravotní destinací, jako je Baden Baden a Bad Neunehar, abychom jmenovali alespoň některé, mají prefix Bad, což znamená, lázně nebo doslova lázeň. Lázeňské hotely a resorty dnes nabídka celostní wellness, fyzické, mentální, emocionální a duchovní v luxusním prostředí a atmosféru.

Lázeňské hotely a letoviska

Podle historicky první lázeňské zprávě zveřejněné Christine Tetreault na 2008 Global Spa summitu v New Yorku, globální lázně ekonomika stála na US $ 250 miliard eur. To potvrzuje skutečnost, že hospodářský pokles neměl žádný vliv na wellness podnikání.

Spa obchodní dospěla generování pracovních příležitostí miliony. To se stalo velmi soustředěná, specializované a profesionální. Lázně mohou být rozděleny do tří kategorií - denní lázně, které nabízejí specifickou léčbu, cíl spa-jak už název napovídá, jedná se o lázně, kde si hosté pobyt, zdravější, mít zábavný čas jako lázně nabízí celou řadu procedur těla rozmazlování a terapie, a konečně léčebné lázně, které jsou více na klinických a medicína založená ošetření. Průmyslu se daří na den lázní v městských hotelů a lázní v cílové resort hotely.

Spa plánování pro hotel luxusní městské a lázeňské středisko je velmi složitý proces. Vzhledem k tomu, wellness je hlavním marketingovým nástrojem, musí plánování a provádění tým si byl plně vědom různých procesů a postupů, průtok činnosti, plánování prostoru, znalost nejnovějších lázní, posilovnou a terapii zařízení, technologie, ležel outs atd. spa plánování a provádění tým se obvykle skládá z technického prostředku, bytová architektka a zařízení plánovač.

Zaměstnanci v lázních hraje důležitou roli. Jsou vzdělaní a dobře trénovaný v různých procesech terapií, a operace. Patří mezi ně masáže - švédština, thajština, hlubokou tkáňovou etc, vodní terapie jako flotací, vodní tanec, jacuzzi atd. Většina lázní nabízí hodiny jógy a různé alternativní terapie, jako je čínština, egyptské a mnoho dalších.

Wellness je zaměření celého konceptu, kosmetické terapie staly nedílnou součástí lázní. Ty jsou k dispozici jak pro muže a ženy. Krása segmentu zahrnuje oblasti jako vlasy, obličeje a péče o tělo. Potraviny a výživa poradenství je součástí lázeňského řízení pro rezidenty a uživatele Day Spa.

Dobře plánované lázeňský hotel nebo lázně má všechny náležitosti a luxusním města nebo luxusní resort hotel. Wellness se stává hlavní činnost pro hosty, stejně jako řízení. No jmenován pokojích, State of the Art vybavených koupelnách, na wow lobby, gurmánská restaurace, bary, diskotéka, salonky, business centrum, bazén a sportovní areál atd, aby výrobek kompletní.

Když se podíváme dopředu, musíme mít na paměti, že se těší dobrému zdraví a pohody je nejvíce žádoucí přání lidí, bude poptávka po luxusním, upscale lázeňském hotelu nebo Spa Resort vždy zůstávají vysoké, to je evergreen business koutku. Zapomeňte uzdravit! Udržujte dobře! je mantra pro krásné a příjemné života.